en stor jäkla grop, vad finns där? -Jo, jag.

Idag har jag haft en fundering på att ta tag i en spade, gräva eb jvligt stor grop för att sedan hoppa ned där och aldrig mera komma fram. Jäkla-skit-omotiverande-dag. Allt kändes bara jäkla hopplöst och skit. Men jag tog fast mitt förnuft och nu känns det lite bättre. Känner inte längre att jag behöver gräva ned mig i en grop. Jag kan nog stanna på marken ett bra tag till.

Hade träff på adobe med några klasskompisar idag (för er som inte vet vad adobe är så är ungefär som ett "grupprum", då vi går på distans åker vi ju nästan aldrig in på skolan. Fungerar perfekt att prata över nätet, oftast i alla fall, då tekniken vill vara medgörlig. Vilket den oftast väljer att inte vara!!). Vi strukurerade upp lite inför seminariet nästa vecka. Hipps vipps blev det helt plötsligt sjukt mycket mer att göra. Jag som tyckte att jag var någorlunda i fas, typ.. Men inte det. Bara börja om från början igen. Hate it!
Har hur som helst suttit och skrivit lite om gubbarna idag, har gått framåt. Men än är det mycket kvar....

Har förresten kommit på en sak, eller jag märker ju av det hela tiden. Till juldagen så målade jag mina naglar, och då kom jag på mig själv varje gång jag ville bita på dem (ja, jag är en inbiten nagelbitare, inte så att jag knappt har några naglar kvar, men ojämna kanter eller annat irriterande som sticker ur har åkt direkt mellan mina gaddar för att sedan försvinna). Hur som helst så ville jag ju inte bita på dem då jag hade nagellack, är ju inte så fränt att sitta och knapra i sig nagellack, -Nej! Sedan den helgen har jag inte bitit på naglarna, inte en enda gång! Nu är det ändå rätt så långa. De har nog antagligen aldrig varit så här långa, nånsin, ever. Dock har det ju sina nackdelar. Råkade klösa mig själv på nyår.. Mindre bra. Men ändå kul att ha lite längre naglar. Känner dem varje gång jag plinkar på tangenterna och då jag skriver på telefonen. Läckert! Helt ny känsla och en helt ny värld!!


Angående sjuksköterske-dockan i det tidigare inkägget, här finns beskrivning. Tryck på länken och sedan på den första filen. De andra är på något annat språk tror jag.. Vet ej hur hög dockan är, men tror ju inte den är speciellt stor ändå! Men visst var den supersöt?





Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0