fyra timmar och fyrtio minuter....

Efter fyra timmar och fyrtio minuter, två kaffekoppar, en pepparkaka, två fikon, en antal russin, massor av blyerts, massor av suddflisor och 20 sidor senare var klockan tjugo i två och jag lämnade in min tenta.
Jag är knäckt, knäcktare än den knäckigaste knäcken.
Hur det gick? Det får vi veta om cirka fyra veckor.
Hur det kändes? Ingen som helst jäkla aning. Jag är nollad.

Resten av helgen är det jobb som väntar.

Hade tänkt göra pop-corn ikväll, i en panna på spisen. Har aldrig gjort det förut. Läskigt. Men suget försvann. Jag hackade upp ett äpple, strödde över kokos och hällde på vanlijsås. Men än är inte kvällen slut. Kanske jag vågar mig på några pop. Vem vet....


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0