God natt!

Efter min ensam-typiska middag så gick jag och hälsade på Mia i hennes lägenhet. Har försökt få komma och hälsa på tidigare med hon har som en förmåga att inte vara hemma då jag vill hälsa på! Men ikväll tog jag tillfället i akt och gick dit! Var mycket trevligt. Hennes lillasyster var också där, och Vittra så klart! Vi pratade och hade trevligt. Drack saft gjorde vi också! Sedan fick jag hasta iväg hem och byta om för träningen.
På träningen gick det väl hyfsat. Micke är ju utomlands, så idag fick jag träna med andra. Men det gick ju bra det med!

Nu är jag alledeles snart på väg att gå och lägga mig. Är trött som bara den... Usch. Hoppas på att denna vecka blir en vecka där jag kommer att få tillbaka min energi och komma i fas igen.. Denna vecka har varit helt upp och ned... Jag har även hunnit kvällfiska i vanlig ordning. Gott!

Nae, nu är det dags för denna tjej att ge upp denna dag.
Imorgon väntar ny kursstart. Hälsa och lidande. Blir spännande! Hoppas på att det är en intressant kurs! Men på namnet verkar det ju så... Dock har namnen varit missvisande förr...


Sov gott!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0