gubbar?? Bara gubbar??

Då jag vaknade idag såg jag hur det snöade och yrde utanför mitt fönster. Kändes jobbigt att stiga upp idag. Men nu har jag i alla fall ätit frukost och suttit med skolarbete ett bra tag! Även hunnit skrivapå lite annat! Måste verkligen försöka vara effektiv idag! Ska skriva klart dess uppgifter, sedan hade jag tänkt skriva om dem en gång till men på ett annat papper och även läsa lite mer om dem.. suck...

Känner att det snart börjar vara dags för en liten paus med en (eller kanske två) kaffekoppar. Sedan är det bara att sätta igång igen, så detta fastnar någon gång!

Egentligen är det faktiskt ganska kul med psykologi, men det finns ju såååå många olika teorier och gubbar som tänker olika. Undra egentligen varför vi inte läser om någon kvinna som har forskat om utvecklingspykologi. Tror egentligen inte alls att vi har någon kvinna vi läser om alls, inte i någon av de psykologiska termerna.. Underligt. Har inte tänkt på det förut. Men just nu slog det mig. Någ måste det väl ändå finnas någon vettig kvinna med bra åsikter om hur vi hanterar olika situationer, utvecklas.. Eller?? Nåväl, nu är det i alla fall gubbar jag har att läsa om.

Har även ett litet annat projekt jag tänkte pyssla på med lite idag, hoppas nu bara att det verkligen blir av!

Ska även försöka komma mig ut och få lite frisk luft idag/ikväll. Skulle vara underbart skönt!

 


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0