Hej då, älskade vännen!

Vikat av Alice på tåget ikväll! Tåget skulle egentligen gå 17.42 men det kom inte förrän 21.10. Men nu är hon på väg hem till Götet igen! Saknar henne redan! Men hoppas att hon får det bra då hon kommer fram! Måntro om när hon kommer fram imorgon, tåget var ju redan nu väldigt mycket försenat..
Lämnade en liten present till henne innan hon gick på. Är nog ganska säker på att den blev uppskattad! Bästa bästa du!

Ikväll blir det en tidig kväll, ska alldeles snart gå och borsta tänderna för att sedan krypa ned under täcket och slå igenom mina små ögon. Kommer bli såå skönt. Det finns en hel del sömn att ta igen kan jag lova...

Imorgon ska vi träffas ett gäng på adobe och prata lite skola, sedan ska jag försöka få ordning på dessa gubbar och deras filosofier om psykologin.. Nåja. Men det blir imorgon det!

Mamma, vad tror du om att tillverka en sånhär? Helt säker på att du läser detta inlägg imorgon kring... ja, ska vi gissa runt 4-tiden på morgon? Jag har mönster, men vet fan inte hur man gör.. Rena grekiskan..

 

Puss och hej leverpastej!

 


Kommentera gärna!
Postat av: Mamma

Dessa kan inte vara så svåra att göra, hur höga är den??

2012-01-04 @ 04:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0