ingen rast och ingen ro

Efter tentan imorgon hade jag tänkt att jag skulle få mig en ledig helg... Bara släppa allt vad skola heter.. Eller, nja. Jag hade egentligen tänkt börja på min rapport som måste revideras så jag får den ur världen i alla fall. Men det skulle kännas ganska "avslappnande" i alla fall. Tror egentligen inte det tar så länge att revidera den..
Men så blev det inte, istället blir det jobb hela helgen. En delad tur på lördag och en vanlig dag-tur på söndag... Sedan på måndag kör nästa kurs igång. Man hinner lixom aldrig riktigt landa.. Om än jag tog mig ett "jullov" nu under jul och nyår så ligger det ju ändå och gnager i bakhuvudet, att man måste läsa, att man måste kolla upp.. Man går egentligen hela tiden på helspänn. Ganska påfrestande. Jag måste iväg nån helg, släppa allt och bara må väl. När den helgen kommer.. Ja, det vettetusan..


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0