Ingen ro i kroppen...

Jag ska erkänna en sak, jag fick aldrig ro i kroppen att krypa ned i badet igårkväll... Det får helt enkelt bli en annan kväll, men inte ikväll och inte imorgonkväll. För dessa två kvällar har jag träning, då räcker det gott och väl med en dusch efteråt! Så torsdag kanske blir en bra kväll att krypa ned i badet. We will see...

Sitter hemma hos min mor nu, gick hit. Höll på att bli övesnöad under tiden. Attans vad det snöar alltså! Men så grymt kuuuul! Love snö! Snart är det dags för föreläsning.. Lidandets ansikten.. Ja, den var det nog idag. Sista föreläsningen i denna kurs (av 4). Sedan är det bara eget plugg som gäller..
Önskar att jag fick tillbaka min psykologitenta med ett sketet litet G på framsidan. Det skulle kännas obeskrivligt..


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0