ingen spinning, inget bad... lufsande?

Idag vaknade jag av mig själv vid åtta. Skönt. Var utvilad och alert. Har snart ätit klart min frukost. Sedan är det bara att köra igång med plugget igen...
Idag mår jag bättre än vad jag har gjort tidigare i veckan (då syftar jag på onsdag och torsdag). Efter Zumban hade jag ju hittat lite nya muskler i min rygg, samma sak hände nog efter boxersizen. Eller så retade jag bara upp dem lite mer.. Vilket som, men det kändes igår i alla fall. Alla små rörelser. ojoj... Så jag avbokade faktiskt mitt spinningpass igårkväll. jag tänkte att det kanske var bättre att ta det lugnt, spola upp ett varmt bad och bara njuuuuta för att mjuka upp ryggen lite.. Men jag fann mig själv ute och lufsa igårkväll istället.. Det blev med andra ord inget bad, ingen spinning, ja for ut på en liten joggingtur istället. Så härligt det var! Gick faktiskt bättre än väntat detsutom. Härligt är ordet! Ryggen gillade nog också min impulsiva joggingtur, den känns rätt så snäll idag. Love it! Men idag hade jag nog bara tänkt mig någon promenad och så... Inga större, värre, fysiska aktiviteter planerade.


Har inga som helst planer för kvällen, får väl se vad som faller mig in.. Säkert blir det en hemmakväll... Men man vet aldrig!

Imorgon var det tal om utgång på Challenge i Piteå!

Kommentera gärna!
Postat av: Jessika - Mamma till Milton ♥

Jodu Ida, han är en riktig Bergvallare som du säger, väldigt lik mig, men ännu mer lik min pappa! Men då är jag ju väldigt lik pappa så ;) hehe.



2012-01-20 @ 10:07:01
URL: http://jessiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0