It's not always easy...

Födelsedagsfirandet/fikat slutade med att vi, jag, Nordström, Lindgren, Micke, Emma, Magnus och Anna såg JVM. Matchen började två på natten, jag tänkte att den kanske skulle vara slut vid 4 i alla fall. Men neeeej! Efter fem! Vi såg på lite bilder från firandet efter matchen också, så vi åkte mot Älvsbyn vid halv sex på morgonen.. Haha. En lååång fika men nog har jag fått träna mina skrattmuskler ordentligt. Så himla trevlig kväll och natt det blev!! Fika, spel (förlorade dock i allt, men det bjöd jag på), JVM.. Ja! Ett helt grymt födelsedagsfika blev det i alla fall! Tack så mycket för allt!
OCH!!!! Icket att förglömma; det blev ju GUUUUUULD till Sveriges juniorer!

Sov till tio igår, åt frukost och gjorde mig klar för att fara på dop klockan 11. Då var det söta Linnea och Lovisa som blev döpta. Så otroligt fina barn alltså! Var ett riktigt fint dop och fika efteråt!

Var hemma igen vid halv tre, började jobba klockan tre, jobbade till halv tio. Sedan for jag till Josefina och Simon, där de hade inflyttningskalas! De bor i samma hus som jag, så jag behövde bara springa över vinden. Grymt nice! Jag kom på värsta idén, de får heta tripp, så får Fredrik heta trapp så blir ju jag trull. Vi bor alla i samma hus men i var sin ingång. Så himla klockrent! Tripp, trapp, trull. Fyndigt värre ju!

Idag har jag hunnit plugga och vara på en sptingtur. Årets första. Det var så himla otroligt jäkla skönt! Hoppas bara det inte bilr årets sista, men det tror jag inte.. Dock kan det ju hända att det dröjer ett tag tills jag kommer på att jag ska ut och springa igen.. Men det kommer nog ett nytt ryck så småningom. De dyker upp ibland, bara helt spontant: "Ida, nu vill du fan ut och springa en liten runda! Så grymt skööönt det skulle kännas, eller hur?". Synd bara att dessa inte dyker upp oftare..

Nu sitter jag med en kopp kaffe och hade tänkt fortsätta mitt pluggande....

En mycket gammal bild (i brist på annat). Men det är något med den som gör att jag ändå gillar den.


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0