jävlat panik

Åhh! Min kladdkaka som jag gjorde i fredags blev sååååååååååå god alltså! Det är nog den bästa kladdkakan jag har gjort o hela mitt liv. Kladdig, mumsis, perfekt konsistens... Som Emma uttryckte: lite kola-aktig. Muuuums! Var lite wild and crazy och satte lite muskotnöt i smeten också. Vilket vinnande koncept. Det blev en grymt bra kombination!

Har ju inte skrivit något alls i helgen, så jag kan väl börja med fredagkvällen. Då blev det promenad, film och fika. Såg Due date. Hade sett den förut, men den är ju bara så grymt kul ändå. En film man kan se flera gånger, alltid lika klockren!
Under lördagen tog jag mig en längre promenad, trodde aldrig att jag skulle komma hem igen, vägen kändes jävligt oändlig och jag funderade hur jag kunde komma på att gå så långt.. Men till slut så kom jag hem igen... Duschade, käkade och gjorde mig klar för att dra vidare till Emma.
Var hos Emma medan hon gjorde sig klar, kollade på handboll... Sedan knallade vi över till Sofia där vi åt Emmas thaimat. Sjukt gott! Kvällen fortsatte hos Sofia.. De andra drog till Boden vid tolv. Det kände jag inte riktigt för, så då drog jag och Frida vidare. Sedan hemåt...
Idag har det bara varit en riktig slödag.. Emma kom vid lunch, vi käkade upp resterna från igår, fikade av min sjukt goda kladdkaka och surrade massor! Så sjukt trevligt!

Ikväll ska jag iväg och träna barn i dubbelbugg och sedan har jag träning själv.. Kvällen är uppbokad!

Huh! Medan jag satt och skrev nu så kom det en spindel och kröp på dataskärmen.. Jävlat panik. HATAR DESSA ÄCKLIGA KRYP! Fy fan, saker ska inte ha mer än fyra ben.. Och denna hade dubbel så många.. Hittade ett kort att trycka sönder spindeln med.. Så nu har jag jväligt mycket spindelgegga på skärmen. Snyggt jobbat Ida!

Frågan är, kommer det fler??!?! FY FAN FY FAN FY FAN!!!!!


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0