kvällens utflykt.

Ikväll har jag och Sofie varit och hälsat på Anna-Lena, lilla Albin och Daniel i Öjebyn. Så trevligt det har varit! Jag har lekt lite med Albin, vi har flygit flygplan, busat lite och sedan har jag stulit några kramar också. Måntro om det finns några över till mamman och pappan, eller om jag stal alla? Vilken gó kille alltså! Och vilket smile killen har, han kommer att bli farlig för brudarna då han blir större... Han kommer att ha många efter sig. Vilken kille!
Annars har vi fikat bulla, supergoda home made praliner (Anna-Lenas kompis, jag är alltid lika förundrad över dessa underbara praliner, synd bara att receptet är hemligt.. Men kanske inte så konstigt) och druckit massor av kaffe.
Har även hunnit handla nu innan jag har landat hemma. Tror snart att jag ska gå och lägga mig, läsa lite kanske...

Imorgon gäller det att alla mina små ynka hjärnceller vill samarbeta med varandra, för imorgon är det tenta. Skulle behöva röja upp lite här hemma, nu kan jag ju inte längre skylle mins stökighet på att jag har tenta-p. Nae, nu är det bara att gaska upp sig. Möjligen att jag städar redan ikväll... Skulle vara skönt att ha det gjort.

Förresten, gymkort. Ja, tack. Till veckan händer det nog. Nu har jag slöat på tok för länge. Denna kropp behöver lite mer fysisk aktivitet. PunktOchSlut.

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0