mättad till tusen

Trött tjej idag.
Steg upp vid kvart i sex, klädde mig och gjorde mig i ordning. Sedan gick jag till min mor, så nu är jag här. Hade tänkt skriva ut lite papper och även sitta här medan jag har seminarie.
Gick hit på fastande mage, ingen frukost innan promenade hit alltså. Ja, det kändes ju nästan som om jag fick ett stort hål i min mage och att jag skulle svälta ihjäl på vägen. Men jag lyckades ta mig hit levande. Vissa vet ju hur jag kan bli utan frukost på morgon.. Inte alla gånger det slutar väl när det gäller mitt hunör eller min fysik.. Haha.
Då jag inte äter direkt på morgon brukar jag bli så sjukt hungrig att då jag äntligen får äta så äter jag alldeles för mycket.. Denna dag var inget undantag. Sitter nu här med en proppfull mage, sprängylld av mat! oh my godness..

Kall dag idag, hemma hos mig visade det cirka -20.. huuuuuh! Och jag som har en massa ärenden idag.. Nåja, nog ska väl det gå bra ändå.. "Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder".. Jag har rejält med kläder med mig, så det löser sig!


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0