mörkrets alla makter

Japps, nu är det mörkt ute igen. Tänkt så fort det går...

Blir nog ingen skomakare idag, blir nog kanske en promenad i mörkret ikväll istället. Känner att jag har lite annat att prioritera just idag.
Imorgon är det tenta i miljö och prevention i primärvården. En onlinetenta, första gången. Blir spännande. Den kommer nog att handla om kompressionslinningar och venösa/arteriella provtagningar och subcutana/intramuskulära injektioner. Hoppas på att det kommer att gå bra bara!
Sedan blir det ut på äventyr, hemma halv sju igen och sedan träning resten av kvällen.. Torsdag blir det att finslipa mina (förhoppningsvis) inpräntade kunskaper för att sedan på fredag skriva så att pennan glöder. Ehum.. Undra hur mycket jag ljög och fredagen nu??
Efter det hade jag faktiskt tänkt ta tag i den där jäkla rapporten så man får den ur världen. Hade varit skönt att kunna släppa taget om den...


Få se, ikväll till middag blir det nog skinka... Undra om jag skulle göra en gryta eller om jag bara skulle steka den...
Något annat förslag??


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0