never ending

Zumban igår var riktigt kul! Min rygg känns detsutom bra idag! Ett STORT plus. Förra veckan var det jobbigt. Men jag är riktigt fit for fight nu alltså! Skönt!
Har varit vaken sedan sju, håller på att tvätta. Snart klar. Det håller bara på att torka, sedan ska det manglas och vikas lite... In i garderoben.. Men efter det så! Då är jag klar!
Hade tänkt rensa min garderob, och då mener jag verkligen rensa... Men alltså. Jag såg kaoset och gav upp.. Sorry. Men det verkade inte finnas något slut. Dock funderar jag starkt på att göra ett nytt försök idag.. Skulle vara skönt att ha det gjort. But we will see! Hade tänkt ut på promenad idag också.. och läsa lite artiklar.... och städa... och träna ikväll... betala räkningar... Ja. Denna dag verkar på något mystiskt sätt aldrig ta slut.


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0