Ny säng!

Då var seminariet, handlingen, bokningen av klipptid klart.. Då var det nog bara skomakaren och plugga kvar på dagens att-göra-lista.
Fick för övrigt en klipptid redan idag, vart lite chockad. Var ju egentligen beredd på att få vänta åtminstånde nån vecka innan jag skulle få klippa mig. Men så grymt skönt att få det gjort på den gång! Kunde ju inte ha klaffat bättre!

Ska även få en "ny" tv ikväll, ska få ta över mormors tv. Hon ska få sig en ny där man kan sätta boxer-kortet direkt i tv:n. Min kära mor verkade lite less på små (eller mindre) elektroniska prylar som kan gå sönder då man flyttar runt på dem och råkar tappa dem i backen. Det är min mor det! Så ikväll åker nog även min lilla ögonsten till tjock-tv. Nästan så att jag fäller en liten tår..

Har även hunnit ringa på en sängram idag. Hittade en riktigt söt en på blocket, i svart smide med lite krusiduller. Kommer nog att bli grymt fint! Så snart är jag med sängram också. Som det är nu har jag bara en madrass där vi har skruvat på ben. Vill inte ha den mot direkt mot väggen. Hade egentligen bara tänkt mig en sänggavel. Men detta kommer nog bli lika bra tror jag!

Det är den svarta sängen som jag har ringt på, visst var den fin?


Nae, nu ska jag klä på mig för att åter igen traska ut i kylan och mot frisören! Sååååå härligt!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0