pain is weakness leaving the body

Zumban ikväll var riktigt kul! Men jag tror dock att jag har hittat lite muskler i min rygg som har varit vilande.. Väldigt vilande. Blir spännande om jag bli liggandes imorgon eller om jag faktiskt kommer lyckas ta mig up från sängen.. Hojja! Äh, men kul var det! Nu är jag på g!
Har kvällsfikat lite sedan jag kom hem. Förtjänat kvällsfika kan jag tycka. Annars brukar mitt kvällsfika egentligen bara vara förtjänat 2/7 gånger i veckan, de kvällar då jag har haft träning... Haha.. Men det är gott hur som helst!

I veckan ska jag nog med min far till storheden och shoppa loss! Har gjort en lista på en massa saker som jag vill köpa. Kommer att bli luspank efter denna vecka. But that's life. Det kostar att leva, man lever på förlusten... Nä. Inte riktigt. Men ibland känns det så i alla fall.
Hade faktiskt tänkt köpa mig en micro. Jag har bestämt mig för det nu, det är ju trots allt ganska praktiskt. Jag får väl helt enkelt hitta något annat ställe att ha mitt frukfat på. Det löser sig nog säkert..
Jag blev även sugen på att köpa en till soffa och möblera om lite, har så lite sittplatser.. Hade i så fall tänkt ställa en soffa där tv:n står nu och ställa tv:n mot min fondvägg. Kanske köpa ett större bord mellan sofforna också.. Men allt detta är osett än, har dock funderat på det ett tag. Tror egentligen att det skulle kunna bli ganska fint! Får se hur jag gör. Men om jag ska köpa en till soffa så kanske det skulle bli snyggast om jag köpte mig en likadan som jag har, annars kommer det kanske att se lustigt ut.. Men jag är väl lustig, så det skulle kanske passa in ändå.. Äh. Får väl helt enkelt se vad som händer... Men jag är grymt sugen!!

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Imorgon väntar en ny dag med föreläsning och annat att läsa... hoho..
På kvällen väntar även ett pass boxersize med Josefina. Kommer bli grymt! (Om jag nu lyckas ta mig upp imorgon).


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0