slut om artist

Helgen har bestått av jobb och jag har varit helt slut.
Har sovit dåligt hela förra veckan.. Misstänker att det kan ha varit allt runt kursen som vi läste, många ord, begrepp, namn och sådant som har snurrat runt ordentligt. Den dåliga sömnen har fortsatt under helgen också. Har varit hur trött som helst men ändå inte riktigt kunnat slappna av och låta mig svepas in i john blunds famn... Det har tagit ett bra tag... Inatt vaknade jag vid tjugo i tre. Ytlig sömn och har drömt mycket.

Imorgon har jag första föreläsningen, eller kursintrot, klockan 10.15. Så det blir en liten sovmorgon i alla fall. skönt!!

Ikväll är det träning som väntar.

Nu sitter jag med en typisk ensammen-hemma middag. Fil med flingor och en smörgås till... Men det blir nog bra det också! Gjorde ju trots allt en kraftansträningning och gjorde baconinlindad kyckling fylld med creme bonjuorost igår till lunch. Gott var det. Finns lite rester kvar.. Men får se när nästa ryck kommer.. Känns som att det kommer att dröja ett tag tills dess..

Idag lyckades jag ha sönder min sop-påse precis där trappar börjar på min våning, det resulterade i att jag fick plocka sopor i trapphuset.. Hittade till och med en äppelskrutt tre trappor ned. Lyckat, Ida. Mycket. Väldigt. Fredagen den trettonde kanske inföll söndagen den 15 för mig. En viss fördröjning av oturen verkar ha infallit...


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0