snäll.. och ännu mer snäll. Attityd, vart är du??

Sitter med en kopp te och ska snart göra mig lite kvällsfika innan jag går och lägger mig. Det är alltid godast att fika på kvällen, undra hur det kan komma sig...

Träningen gick i alla fall bra ikväll! Jag kände mig pigg och fylld med energi! Trots att jag var ute och sprang igår och mina lår (även magmuskler?? hur det nu kan komma sig.. Undra egentligen hur jag springer, kan ju inte vara på rätt , eller ett normalt sätt, i allafall?!?) verkar protestera ganska mycket mot det såhär dagen efter. Tur att jag är tjurigare.. Än mig själv?! Äh, bara köra på, man blir ju mjukare allt eftersom man blir varm. Så det gick fint! Måste dock skffa mig lite attityd, jag ser bara snäll, söt och..... ännu mer snäll ut.. Om någon har lite attityd till över kan ni väl höra av er? Jag är mycket, väldigt mycket, intresserad av det! Min egen verkar ha sprungit bort.

Imorgon kommer jag nog att ha fullt upp! Seminarie heela förmiddagen, sedan måste jag handla, boka klipptid, förbi skomakarn och lämna in mina skor där sulan håller på att lossna och sedan behöver jag även plugga.. Uh! Mycket att göra! Men då vet jag i alla fall vad jag gör!


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0