Torsdag, inte en helt vanlig torsdag...

Ingen vanlig torsdag eftersom det är Mickes födelsedag! Hurrraaa!

Dagen: Badat, käkat, handlat (ett jäkla ton med mat tror jag!! Om inte annat handlade jag för en jäkla massa slantar!!), pluggat, käkat, pluggat... Snart iväg till Micke där det vankas födelsedagsfika! Mummmmmmisch!

Fortfarande mycket kvar innan det är på plats, men det är ju ändå några dagar kvar.. Fuck. Alldeles för lite dagar kvar egentligen. Kämpa på. Fortsätt simma, fortsätt simma ,fortsätt simma...

Mitt kylskåp ekar inte längre tomt efter min handling idag. Innan jag handlade hade jag morötter, smör, ägg, ost, lite lingonsylt, inlagda rödbetor, smörgåsgurka i min kyl. Ja, behöver jag säga att jag VERKLIGEN behövde handla idag? Vettetusan om jag egenltligen handlade så intressanta och bra saker.. Men något att stoppa i lill-magen i alla fall. Skulle ju vara synd om jag svalt ihjäl här i min lägenhet.. Eller någon annanstans för den delen. Har ju berättat tidigare att jag är en riktig cheese-lover, handlade idag drygt 4 kilo(!!) ost! Nu har jag nog så att jag klarar mig ett tag i alla fall. De hade superpris på juledamer på konsum. Klart jag slog till! x2 dessutom! Absolut. Nu är det bara fortsätta njuta av den älskade osten. Mumma!

har gjort lite vågor i mitt hår, tänk så jäkla mycket hår jag har egentligen. känner mig som ett litet troll nu. Fattas bara de där fräknarna på näsan (de kommer nu i vår!), jordiga ansiktet och händerna, en säck över huvudet.. Och voilá! Troll alá Ida är skapat.

Får se om det blir nå mer plugg ikväll då jag kommer hem igen.. Chansen är inte allt för stor, men det kanske finns. Kanske jag kan locka fram lite lust att plugga senare.. kanske.. men bara kanske. Skulle visserligen vara väldigt nyttigt. Äh. Få se hur jag gör!

Eftersom Micke fyller år idag bjuder jag på en bild, aningen gammal, men ack så fin! Mhaha.

Jag korthårig, Frida är sig ganska lik och Micke två år yngre.

Tänk vad tiden går snabbt och hur vi förändras med den.

 


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0