tripp till luleå

Det blev så att jag och min far åkte in till storheden igår eftermiddag och handlade mig en micro. Så från och med igår så är Ida numer officiellt med Micro. Den står på sin plats och det ser inte lika hemskt ut som jag hade tänkt mig att det skulle göra. Känner mig faktiskt riktigt nöjd! Var in på rusta en sväng också, köpte lite småpyssel till håret, tvål och en matta som nu ligger framför soffan. De hade den på halva priset eftersom det var en utgående färg. Men ack så snygg! Vit. Passar ju till allt. Betalade 449 kronor för den. Vilket kap alltså!! Vi var även in på Euro sko och skulle se om de hade några dansskor, mina har jag snart nött upp sulan på. Många snurrar och steg är tagna i dem jag har. Jag hittade i alla fall en liten lädertoffel som jag tänkte prova. Det är en sådan sko som jag hade då jag började dansa för si så där 12-13 år sedan. Sjukt vad tiden går snabbt alltså! men jag måste erkänna en sak, jag hittade ju faktiskt ett par skor till. De är svarta och lite högre. Man kan väl säga att det är en kängmodell. Sjukt nöjd, de var på 30%. Jag frågade pappa vad han tyckte om dem, "tja, de var väl fina. De ser ju nästan ut som mina, enda skillnaden är väl att jag har min dragkedja öppen". Åh. Haha. Men såååå nöjd jag är. Jag har fått uppleva en ny känsla, känslan av att ha köpt ett par grymt snygga skor, finare, dyrare, men ack så värda det! VILKEN UPPLEVELSE!! Förut har jag inte varit något fan av att handla kläder och skör över huvudtaget. Gick gärna i mjukisbyxor, eller några gamla jeans, hade mina favorittröjor och gympaskor. Men hello! A new Ida has arrived to town!
Vi käkade på coop forum också innan vi åkte hemåt.

Igårkväll var jag på boxersize med Josefina. Hur kul som helst! Synd bara att det är på onsdagar då jag i vanliga fall har egen träning. Annars hade jag lätt börjat. Styrka och kondition i en perfekt mix.
Var nästan jobbigt att ta sig upp på morgon, hade nästan mer muskelvärk i min rygg idag än vad jag hade igår.. Hojja. Vart ska detta sluta... Har bokat ett spinningpass ikväll.. Men jag vet inte, känns som att jag kan behöva vila lite. Någon promenad och ett bad lät ju inte heller helt fel...

Sitter på skolan och skriver idag. Har gått framåt. Hyffsat lugnt idag i biblioteket måste jag säga..

Visst är den väl fin?

 


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0