trött, tröttare, Ida....

Energin finns inte vid min sida idag. Känner mig trött och ofokuserad. Tog en sovmorgon till nio idag. Var väldigt välbehövligt. Åt frukost och sedan gick jag till min mor. Har sett på kursintroduktionen här, har även en föreläsning senare i eftermiddag, mellan 13-14.30. Hoppas på att jag kommer att orka med den! Som jag känner nu skulle jag kunna somna på stället. Har gjort mig kaffe... En liten tröst i alla fall..
Hittade risgrynsgröt i kylen hos min mor, så jag har hunnit käka gröt också. Dock var det bara två timmar efter min frukost.. Men jag gillar att äta. Sådeså. Gott var det också!

I veckan skulle jag på något sätt vilja ta mig in till stan, eller storheden, för att handla av mitt presentkort som jag fick av min far. Hade nog tänkt mig en micro.. Trots allt. Sparar disk. Ja. Underbart då det inte finns någon diskmaskin och då man annars måste diska konstant.. Uäh! Var även lite sugen på att köpa mig en volumaster till mitt hår. En liten krustång (säger man så??) som man krusar underhåret med. Då blir det mer volym. det skulle jag behöva till mitt hår, det är så platt och vill helst bara hänga..

De har visst gratisvecka på korpen i veckan, så jag har passat på att anämla mig till tre pass. Blir skoj! Kommer inte ihåg sist jag var på en ordentlig träning... Men nu börjar det vara dags.. Soffpotatisen ida....

Tänk om man kunde få ett sådant resultat av denna lilla apparat... Om än det inte blir lika mycket så blir det då alltid mer än vad jag egentligen har. Ett stort plus hur som helst!



Kommentera gärna!
Postat av: Jessika - Mamma till Milton ♥

Jag har en sån! :) Den funkar faktiskt grymt bra, däremot tycker jag det är svårt att få till det bra, men det är nog en vanesak! Har lite problem med att "överhåret" glider undan och det krusade håret kommer fram, men den funkar bara fint annars och volym blir det verkligen! :)

2012-01-20 @ 16:28:07
URL: http://jessiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0