Uppe och vid liv!

Onsdag idag, snart dags för sista föreläsningen för denna vecka. Dock är det bara att sätta igång med skolarbetet på en gång. Igårkväll gjorde min grupp upp en plan på vad vi ska skriva och när det ska vara klart. Så jag gissar att det bara är till och sätta igång senare! Hade tänkt mig in på LTU imorgon också, eventuellt fredag också, för att försöka skriva klart min rapport så jag kan lägga den åt sidan ett tag.. Hoppas for ever. Om det nu inte blir någon mer påbackning på den.. Hope not.
I kursen vi läser nu ska vi lämna in två rapporter och ha ett seminarie innan tentan. Känns ända lugnare än de tidigare kurserna vi har läst. Hoppas på att det stämmer...
Tror jag börjar komma ikapp min sömn nu också. Känns underbart. Har unnat mig att siva till 9 varje dag i veckan, och gått och lagt mig hyffsat tidigt också. Så skönt! Får se hur länge denna balans infinner sig!

För övrigt, som ni alla märker, så lyckades jag ta mig upp i morse ur sängen. Var inte så hemskt som jag hade föreställt mig. Men nog känns det i ryggen. Det vill jag lova! Hade tänkt mig ut på en promenad senare i eftermiddag. Då brukar det ju bli bättre :)


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0