snart blir det bakning!

Har skrivit massor idag.. Känns det som i allhttp://publishme.se/2559769/entries/article/151438692/a fall.. Har hunnit vara ute på promenad, käka middag och nu har jag även hunnit diska.. Hojja.. Vad ska jag hitta på nu då? Jag hade ju som sagt tänkt baka idag, än har det inte blivit av, men inom en snar framtid serveras det kladdkaka och glass här hemma hos mig. Kaffe också så klart. Man kan ju inte fika utan kaffe...

Fick för övrigt ett otroligt jäkla sug efter en rödbetskaka.. Kanske får bli en sån till veckan. Jo. Det tror jag nog. Lät sjukt smarrigt! sjukt sjukt sjukt smarrigt!!

Annars så poppar jag lite musik, blandat från spotify... Ganska trevligt ändå.. Hittar jag inte på något bättre ikväll så kanske jag tar och försöker skriva lite mer. Skönt att ha det gjort så man slipper bli stressad av det sedan...

Saknar ju min Alice också..




Läänge sedan! Nästan så man har hunnit glömma av denna fina låt!

Kommentera gärna!
Postat av: Alice

saknar dig också!

2012-01-20 @ 19:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0