Nyklippt! Looks like me.

Blev mycket nöjd med min klippning, men det blir jag alltid hos Mona! Hon vet precis hur jag vill ha det. Supernöjd. Tog cirka två centimeter på topparna, lättade upp håret lite.. Känns inte alls som mitt hår. Vi räknade ut att det nästan var fem månader(!) sedan jag klippte mig sist, så nog fan var det på tiden... Måste försökt blir bättre på att unna mig sånt.

Pluggandet går trögt. Tror fan inte att detta ryms i mitt huvud, Never ever. Kommer aldrig att gå på fredag. Då kanske det går nästa gång istället.. Man får väl försöka i alla fall.. Men nog känns det grymt ovärt. Alla termer bara snurrar i huvudet och alla namn och vad de står för. Nä, tacka fan för typ matematik. Där funkar det på ett sätt och sedan är det punkt efter det.

Har förresten övervägt att köpa mig en microvågsugn trots allt.. Det funkar ju faktsikt grymt bra utan. Men nog är det bekvämt att ha en.. Tål att tänkas på, eller inte.. Jag har nog kanske bestämt mig. En Micro från expert. -Yes! Och kanske lite annat också! ;) Har två presentkort. Kan nog bli mycket bra!

Nae, nu är det väl bäst att jag återvänder till psykolgins värld. Wish me luck! Hoppas jag inte virrar bort mig...



Försökte ta kort på mig själv bakifrån, men det var då inte det lättaste. Jag är ingen gummimänniska, så ni får nöja er med att se hur långt hår jag har fått! För er som inte vet det har jag varit grymt korthårig. Riktigt ruskigt kort hår har jag haft en gång... Ska se om jag hittar någon bild på det sen.
Eller är det någon som har en bild på korthåriga jag? Skicka den gärna till mig i så fall!

Kommentera gärna!
Postat av: Alice

snyggis!! :)

2012-01-09 @ 17:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0