vardag, rutiner och planering, välkomna!

Idag har det blivit ännu en riktig slö-dag. Det enda jag har gjort förutom att vistas här hemma är att jag har gått på byn en sväng. Köpte massor med fikon eftersom de var på halva priset nu.
Skönt att komma tillbaka till vardagen igen. Liter mer rutiner och tider att passa.

Har två tentor nästa vecka, så nu är det bara att ta tag i pluggandet. Har även en bokreflektion att lämna in den fjärde och ett seminarie den nionde. Så det gäller att ligga i!

Ikväll har jag unnat mig ett varmt, långt och skönt bad. Så himla underbart. Jag vill aldrig bo på ett ställe där det inte finns ett badkar. Never in my life! Har gjort det en gång. Var ingen höjdare. Dock varade det bara några månader.

Morgondagen kommer även den att bestå av pluggande. Har gjort mig ett litet tidsschema i mitt huvud. Bäst att följa det. Då får man hoppas att det ska gå bra sedan!

Fick tillbaka mig jäkla rapport igår, den måste revideras. Jävla skit. Bara ta tag i den också. Fattar inte, har gjort liknande på tidigare rapporter och det har varit bra, men inte med denna. Som Anneli sa, dessa lärare verkar ju ha ett eget släkte, kanske de tillochmed utgör en helt egen art. Jag tillhör dem inte och förstår mig inte heller på dem. Nåväl. Det finns väl egentligen inget att tjafsa om. Gör om, gör rätt. Le och var glad. Detta år ska bli kul.

Imorgon åker min älskade Alice hem till Götet igen. Usch! Men vännen, visst. Det kommer bli grymt där nere! :) Har ju tänkt komma och hälsa på henne senare i vår. Älskade älskade vän.

Äh, back to business. Blir ingen bild till detta inlägg. Verkar gå lite segt..

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0