what to do...?

Jag har inte alls gjort så mycket som jag hade tänkt idag! Damn. Men det kommer ju fler dagar, kvällen är ung.. natten är ung.... eller hur var det nu då?
Känner mig detsutom som en liten potatis idag, trots att jag och Josefina var ute och gick en lång-promenad. Men det kanske har och göra med att jag i princip bara har käkat sedan jag kom in igen.. Mat vs. skola. 1-0. Japp. Så äré ibland..

Ska ju som jag skrivit tidigare ta ett lååååång bad ikväll, men jag funderar på att he mig ut ett tag först.. Känns som om det skulle vara skönt..

Hade bestämt mig, nästan klart i alla fall, för att köpa ett korpen-termins-kort istället för gymkort.. Men har nu sett att de passen som verkar mest intressanta inte passar med mina dansträningar.. Kanske det blir ett gymkort i alla fall då? Men Zumba hade jag då tänkt mig i alla fall! Det kommer att bli grymt kul! Kanske blir Zumba+gymkort då.. Tåls att tänka på...


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0