Crazy

Helgen blev heeelt awesome! I fredags åt jag middag två gånger, gjorde Leilas chocolate cheesecake och spelade brännboll. På lördagen sov jag på tok för länge, lyckades till slut ta mig till Piteå, umgicks med världens bästa Linda. Vi såg handlade till middagen, såg film, lagade mat och hade en helt awesome kväll/natt/morgon. Blev utgång på 1906. Dansade bort en hundring, någon annan blev väl glad... Då det blev dags för hemgång var det folk ute och morgonpromenerade. Hoho, jaja.
På söndagen var vi två slagna hjältar. Sov till två filmer och bara mådde skönt innan jag återvände till byn. Tog mug ett bad igårkväll. Trött som tusan. Men det var det värt :)
 
 
Idag har jag jobbat heeeeela dagen, på ett tag ska jag ut på en löprunda med Niklas. Hoppas på att ej bli över/bort- eller frånsprungen. Häh.
Awesome!
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0