Hey, where did you go?

Det känns som om jag har varit mitt uppe i allt...
Sedan jag skrev sist har jag hunnit flytta till ett hus, packat upp det mesta, jobbat en hel del... Jaa.. Ungefär.

Allt knallar på ungefär som vanligt. Men känner mig ovanligt trött och slö, kan ju bero på allt som har tagit upp min tid. Men nu börjar jag känna att jag har landat igen. Jag är på väg tillbaka. Dock mycket jobb, men det är bra med cash!
 
Imorgon ska jag och Emma börja våra "nya liv" som man så fint brukar kalla det. Då är det slut med godis, fika, chips och dylikt (undantag är då folk fyller år, då får man fika hur mycket man vill). Träna 3ggr/vecka och promenader. Känner mig taggad. Har som säckat ihop på sistone. Men nu kör vi! Kanske lite av min trötthet försvinner då också? :) Hope so!
 
Ska väl försöka få till lite mer inlägg framöver, bland annat med hur jag har det nu för tiden :)  Trivs jättebra i huset!
 
Idag har jag och mor varit ute i skogen, tanken var ju att vi skulle plocka sjukt mycket hjortron och svamp, men vi fick besök av åskan och blixten och regnet. Så det får bli nästa helg istället! Men det blev en fin tur ute med bilen och fika längs vägen.
Ikväll har jag varit hos min mor på middag, även syster och familj var där. Har även tränat lite på att backa med släp och sedan lastat det för att dra en massa skräp på tippen imorgon efter jobbet. Lovely life!
 
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0