It's in her breath, that the wind does blow

I veckan har jag börjat måla på de altanmöbler som jag ska ha på altanen då jag flyttar :) De har varit blåa och är nu på god väg att bli vita. Kommer bli såååå snyggt! Har många tankar och idéer kring inredning och allt sådant! Det kommer bli så himla nice med flytten! Förresten så blir det redan nästa vecka som jag flyttar, har en plan att flytta det mesta torsdag och sedan fredag förmiddag. Till nästa helg har jag bytt boende.. Helt sjukt. Spännande.
 
Igår var det sommarvärme utan dess like!! Var ut en sväng på knallen och gjorde tre riktiga fynd! Ett armband och två urläckra lampor för 150 kronor. Det ordinarie priset hade legat på drygt 1600... 649/lampa och 299 för armbandet, och jag betalade bara 150.. Lycklig tjej!
 
Håller nu på att göra kikärts-snacks, två satser så det ska räcka ett tag!
Senare idag bär det av på kalas!
Oh yeah.
 
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0