wishing you could sleep forever

Blev en grym tur på åsenspåret igår! En timmas effektiv tid! Sen stretching! Insåg att jag ändå inte hade blivit så stel som jag trodde, grejjt! ;)
 
Idag vet jag ej vad som händer, funderar på att dra till min mor och lägga mig på hennes gräsmatta ett tag, kanske klippa den om den skulle behövas, eller hitta på nå annat göromål.. Känner mig fruktansvärt rastlös nu då jag inte jobbar. Hua.
Ska nog iväg och kolla och mäta lite i huset senare i eftermiddag. Kommre bli awesome! Kanske kommer jag mig för att packa lite senare i veckan också.. Har en känsla som säger mig att det börjar närma sig nu! :)
Ah, ska väl fördriva nån timme på gymmet lite senare också hade jag tänkt, typ ikväll. Yeah.
 
Ha det bäst!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0