Fuckn' Freakn' Awesome!!

Jag KLARADE hela sista tentan. Jag dööööööööööööööör!!! OTROLIGT! hahaha... men samtidigt är det skrattretande på något sätt...
 
Igår blev det i alla fall den planerade morgonpromenaden, men jag fick ta den själv, Emma hade hostat heela natten lång och skulle satsa krutet på att ta sig genom jobbardagen istället. Men det var hur guld som helst med en morgonpromenad, uppfriskande, uppiggande.. Ja. Jätteskönt helt enkelt! Jobbade sedan hela dagen, hängde med Sofie till Vistträsk en sväng för att hämta lite prylar och sedan till Sofia för att se fotboll med henne och Emma. Grym kväll. Vi åt pop-corn och melon. Najjs!
 
Idag är det långkväll som står på schemat, 12-21.30! Hej hopp! All day and night loooong... Hade kanske tänkt mig iväg och röra på mig lite innan jobbet. Yeah.
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0