Glad midommar på er!!

Glad midsommar på er alla! :)
Igår kände jag att jag hade en riktigt doooooooown dag, långt nere i avgrunden befann jag mig. Men idag känner jag att jag har återkommit med ny kraft och ny energi! :) Jag tror bestämt att jag ska binda mig en midsommarkrans ikväll! Med måååånga blommor!
Har solat lite idag, några minuter i alla fall... Sedan har jag ätit rabarberkräm hos min mor. Så sjukt gott!
Nu sitter jag och funderar om jag ska orka träna idag innan firandet startar.. åh.. Vet ej...

Såg ännu en ny film igår, En resa till Phuket. Mycket rolig film! Den kan jag rekomendera! Och sugen på en resa till Thailand blev jag också på köpet...
 
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0