Krossa alla fönster, slå in hans dörr. Låt honom veta, att inget är som förr. Säg som det är nu.

I lördags var vi ett gäng som for på farmen, öppningshelg! Det var grymt! Vi dansade och trängdes på MASKINENS spelning. Jag och Emma var mitt i gröten. Oh my. Vi slungades hit och dit, fram och tillbaka. Blev trampade på och sjukt leriga. Men kul var det! Dock kände vi oss ganska klara efter spelningen, då var klockan ett och bussen skulle gå hem efter två.. Men som tur var så fick vi åka hem med Lindas pappa, så vi var typ hemma i Älvsbyn då bussen lämnade Boden! Ibland har man flyt! ;)
På söndagen städade jag lite hemma, lunchade med min far.. tog det allmänt väääldigt lugnt!



I veckan har jag börjat sommarjobbet, måste erkänna att jag verkligen inte är van att jobba.. Tog min en pn på en timme efter jobbet idag! Men det känns guld att inte ha någon skola att tänka på. Utan bara göra det man vill då man är ledig. Efter min pn har jag varit och tränat. Grymt! Men dock! Min kondition, vart fan är du? Har jag glömt dig någonstans? har du rymt från mig? Jag saknar dig verkligen. Kom tillbaka. Vi fixar detta!

Den kommande helgen är fullspäckad med planer!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0