Man kan inte äta hela kakan och samtidigt tro att den ska finnas kvar sedan!

Jag och Sofie for en sväng förbi Vistträsk där jag lånade lite filmer och serien Solsidan av henne. Har sett några avsnitt ikväll, himla kul serie alltså! Har sett några strö-avsnitt lite då och då tidigare då det gick på tv. Men nu kan jag ju bestämma själv då jag vill se eller inte se. Awesome!
Imorgon blir det en morgonpromenad med Emma innan jobbet, 5.30 ska vi mötas och knalla på ett tag. Tror jag ska börja göra mig klar för kvällen snart. Ska nog duscha ikväll också, annars kommer jag på imorgon att jag vill det och då har jag inte tid.... Ska nog lägga fram nå kläder också, så det är klart. Annars fastnar jag väl utti det också...

Nä ni. Ha det allra bäst och sov gott. Det ska jag göra! :)
Ciao!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0