Midsommar

Blev en trevligt kväll igår med mycket mycket mycket mat, kortspel, kubb och studsmattehoppande! Jag tycker nog att jag kan titulera mig som mästare på studsmatta, jag var helt aweome!
For hem kring helv ett, lämnade bilen hos mor och sedan knatade jag hemåt. Plockade 7 sorters blommor på vägen hem att lägga under kudden. Men inte drömde jag om någon pring, nej nej.. Men jag undrar fasen, måste man inte hoppa över en massa gärsgårdar också? Nåväl. Jag har då sovit som en stock i alla fall! :)
 
 
Ikväll ska jag och Emma till badhusparken och se på Brolle, det kommer också bli helt awesome! Som vi ska rocka! Tror nästan att vi ska stå allra längst fram! ;) Häh.
 
 
Innan dess blir det nog kanske en sväng till Sikfors för att kolla på lådbilsrace. Mosters älsklingspojke ska ju vara med! Hejja, Johan! :)
 
Ha det bäst alla! Jag önskar er en fortsatt trevlig midsommarhelg!
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0