Ned som en pannkaka, upp som en tupp... eller hur var det nu igen?

Det råkade bli en sovmorgon idag.. Kände mig så grymt stolt då jag vaknade före alarmet hade ringt.. Men jag kände att det inte riktigt stämde och då jag kollade på telefonen såg jag att den var avstängd. Jävla skit. Hade ett missat samtal också, hade telefonen varit igång hade jag säkert fått jobba idag.. Jag dööööööööör!!!!
Ajja, så var det med det. Jag fick sova länge i alla fall. Jag har just ätit frukost. Vet ej vad jag ska göra resten av dagen, hade tänkt mig iväg och träna, as usual, då jag inte har något alls planerat. Men jag vet inte om min hals är som den ska eller inte. Jag väntar ett tag. Den kanske bara är morgontrött...
 
Mitt hår står på sniskan, så jag ska väl gå och försöka göra något åt det... På tal om mitt hår förresten, jag lyckades göra en liten inbakad fläta igår, undra om det är ett tecken på att det är dags för ett klipp igen? ;)
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0