Nu väntar jag bara på solen

Nu är sista tentan för denna termin gjord. Otroligt skönt. Det var en onlinetenta, så den var självrättande och jag klarade den. Så nu är det bara blicka framåt. Väntar på två tenta-svar de närmaste dagarna.. Blir oerhört spännande. Den ena är jag ganska säker på att jag ha klarat, men man vet ju aldrig... Den andra tentan är jag mer tveksam till.. Jag har lovat Emma att om jag klarar den, hela tentan - alla delar, så ska jag bada i lomtjärn.. Vet inte om jag ska önska att jag har klarat den eller inte...

Är i alla fall halvvägs genom utbildningen nu!

Idag ska jag göra något som gör att det kommer att bli en liten förändring som kommer att ske under sommaren. Blir spännande. Jag är förvantansfull! :)
Mer om det kommer kanske i eftermiddag/kväll!


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0