Paranormal activity 3

Paranormal activity 3. En skärckfilm som utspelas 1988. Den var faktiskt ganska bra! Om du är ute efter en skräckis, ja, då kan jag rekommendera dig att se den! :)

Sitter fortfarande och väntar på det sista tenta-resultatet. Kommer det inte idag.. ja, då vet jag fan inte vad jag gör.
Det var en stor och spräcklig 7,5p kurs vi har läst nu sist. Vi har examinerats i onkologi, andningsorganens sjukdomar, cirkulationsorganens sjukdomar, Barn-HLR, farmakologisk smärtbehandling, mag- tarmkanalens sjukdomar, endokrinologi, klinisk kemi - blod och blodsjukdomar och endokrinologi.. Det har varit mycket att läsa och jag är verkligen glad att kursen är över (förhoppningsvis, om jag klarar sista deltentan också!!). Det gick så otroligt segt i slutet att jag trodde att jag skulle växa fast och börja odla mossa. Så sjukt less jag var!!

Idag vet jag ej vad som händer, träna hade jag väl tänkt mig.. Men mer än så vet jag inte :)


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0