regnet, det bara öser ned!

Nu har jag fått ännu en tenta godkänd. Så könt. Då är det bara ett resultat kvar att invänta! Vet inte vad jag ska säga om det...

Idag har jag hjälp Samuel att bära över hans grejer till ett nytt förråd och burit upp mina saker från vårt gamla förråd till mitt förråd.. Ojoj.. Tänk att man kan ha så himla mycket saker... suck..

Har nyss varit ute på en promenad! Var riktigt härlig, dock lite blött och geggit här och där.. Men det gick ju bra i alla fall! Slutade till och med regna innan jag hade gått klart.
Hoppas nu det blir bättre väder imorgon! Då bär det av till Jokkmokk då min kusin tar studenten! :)

Förresten.. Min lilla hemlis.. Ja! Den kommer senare ikväll! ;)

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0