Sommaren har anlänt

Idag har jag och Emma legat och pressat i solen! Sååå himla härligt! Brun har jag blivit också! Sedan tog det slut ström i Emmas dator, så då blev vi utan musik, och solen försvann bakom träden så då for vi och handlade. Imorgon ska vi grilla. Måndags-lyx!! Man kan behöva lite lyx i vardagen ibland :)
 
Nu börjar det närma sig flytt! Jag längtar så jag håller på att dö!! Snart snart snart!
Sen kommer jag dö lite till om jag får veta att jag klarade sista deltentan till veckan. För nu är det dags att resultatet kommer. Om de väntar med att ge ut svaret tills fredag vet jag inte vad jag ska ta mig till. Hoppas det kommer imorgon och att det står ett stort fint G på resultatet!!
 
Ikväll ska jag ut med Alice på promenad. Mysigt.
Sedan kommer jag antagligen att sova riktigt gott i natt också. Känner det verkligen...
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0