"Tänk om vi träffar någon vi möter?"

Rubriken säger ganska mycket om mina kloka ordval och smarta meningsbyggnader i helgen.. Suck...
 
Gårdagen blev hur som helst heeelt awesome! Jag cyklade faktiskt iväg på gymmet, men då jag kom dit upptäckte jag att jag hade glömt passerkortet hemma. Så då vände jag cykeln och for hemåt igen och tänkte "då får gymmet fan vara!!".
 
Istället kom Emma och hämtade upp mig och sedan styrde vi mot Piteå havsbad. Där låg vi heeela dagen i en gräsbunker som vi hittade, någorlunda lä där i alla fall.. Vi hann ta någon pn, lyssna på trubadur, äta...
Sedan åkte vi in mot badhusparken där brolle skulle spela! Det blev kallt och det tog en jäkla tid innan han skulle uppträda, så vi fördrev nog den mesta kön i den evighetslånga toalettkön... Damn. Men tiden gick i alla fall, men fan för dem som trängde sig!! VUXNA MÄNNISKOR!
 
Whatever..
 
Brolle levererade i alla fall, as usual! Vi klappade med, sjöng med i låtarna, hoppade, dansade..
Det var ett par utslagna, men ack så nöjda, tjejer som åkte hem sedan.
Jag har sovit som en stock i natt. Undra på det....
 
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0