The girl with the dragon tattoo

Såg "the girl with the dragon tattoo" igår och åt godis. Den var väl ganska bra, men den svenska versionen är nog ändå snäppet vassare! ;) Aningen råare..

Idag har jag hunnit en sväng på gymmet, slängt i två maskiner.. Fanns en timme ledigt i tvättstugan nu innan nästa bokning börjar, jag behöver verkligen tvätta. Två tvättar är i alla fall bättre än ingen alls! :)
Hade även tänkt mig att måla lite på en vedkista, men det blir icket idag. Finns ej nog med utrymme för att måla den i garaget just nu.. ajja. Det kommer fler dagar!

Har fått ett till resultat från tentan idag, även där godkänt. Nu väntar jag bara på den sista delen! Hoppaaaaasss...


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0