Utmanad!

Jag upptäckte att jag hade blivit utmanad av Sofia med 11 frågor.. För en månad sen ungefär.. Haha. Men här kommer de!
 
1. Har du brutit mot lagen någon gång ?
- Ja, det antar jag väl att jag har gjort. Vem har till exempel aldrig kört för fort? ;)
 
2. Vilket var ditt första jobb ?
- Sommarjobb åt kommunen där vi tjejer fick rensa ogräs och måla några veckor.
 
3. Vad är det pinsammaste du vart med om ?
- Det jag kommer på just nu är då jag har pratat alldeles för mycket och sagt sker utan att tänka efter.. Har hänt mer än en gång...
 
4.Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor ?
- Då skulle jag nog fara ut och resa, spara det mesta på en sparkonto med bra ränta så att pengarna växer. Det kan väl hända att jag skulle ge nån slant till forskning också :)
 
5. Coca Cola eller Coca Cola Zero ?
- Då skulle jag nog säga Zero.
 
6. Om en ande skulle ge dig tre önskningar vad skulle du önska ?
- Jag skulle önska att mina nära och kära skulle få vara friska och må bra, inga mer krig och att jag skulle få två önskningar till ;)
 
7. Hur skulle dina vänner beskriva dig ?
- Oj, det var svårt... Då skulle jag hellre vilja ha svar av dem :) Men jag tror att jag ses som en ganska glad prick, sprallig, energisk.... Då jag är på dåligt humör (trots att jag nyss ätit) så brukar de bli fundersamma...
 
8. På en skala 1-10 hur lycklig känner du dig just nu ?
- 7 :)
 
9. Vad är ditt favorit barndomsminne?
- Det finns så många fina minnen... Men jag saknar min morfar, så de minnen då jag är ute och fiskar eller plockar bär med morfar är mina favoriter.
 
10. Var i hela världen skulle du helst vilja resa ?
- Jag såg "en resa till Phuket" förra veckan, så just nu är det nog Thailand som hägrar.
 
11. Vilken film kan du "alla" replikerna till ?
- Just nu tror jag inte att jag kan alla replikerna till någon film.. Jag är dålig på filmer, jag skulle kunna se en film två-tre gånger utan att komma ihåg om jag har sett dem eller inte.. Men då jag var liten kunde jag allasvenska replikerna till den första Harry Potter-filmen.
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0