You Better Run, You Better Do What You Can

Såg Michael Jacksons film, "this is it", igår. Det var dokumenterat material från genrepet och förberedelserna inför hans stora konsert som skulle hållas. Den var riktigt bra! Svårt att sitta still i soffan, man ville bara ställa sig upp, dansa med och sjunga. Vilken otrolig karl! Bara av denna film har min syn på honom förändrats ganska mycket faktiskt.. Efter filmen började en dokumentär om Jackson, men då bestämde jag mig för att gå och sova istället.
 
 
Dock var det svårt att somna igårkväll, vet ej varför. Sedan drömde jag lite underligt också och vaknade sedan efter drömmen och var hur pigg som helst, efter bara några timmars sömn. Men jag lyckades somna om i alla fall...
 
Har funderat på att börja packa ihop lite i läggan idag.. hm. Kanske..
 
Morgonstund har guld i mun, i detta fall är det svart och kallas kaffe.
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0