Dum Vivimus, Vivamus

Helgen har varit fullsmäckad med göranden.
Fredag ställde vi i ordning inför tävlingen som skulle hållas på lördagen, vi har en bra rutin på tävlingarna och alla förberedelser gick grymt snabbt. Innan sju var vi klara, då blev det after work buffé på thaiköket. Massor gott! Sedan var jag med ett gäng hätliga brudar nån timme innan jag gikck hem och la mig.

Vaknade innan klockan sex på lördag, kunde inte andas genom näsan, gick upp. Åt frukost och sedan gick jag och la mig igen. Var klar och redo i tävlingshallen vid halv elva.
Tvlingen gick sådär, hade kanske inte väntat så mycket annat egentligen. Men vi hade kul och det är väl det som räknas..
Tävlingen tog slut en timme tidigare än beräknat, så då tävlingen egentligen skulle ha varit slut så hade vi i princip städat bort allt och kunde gå hem.
Lördagskvällen blev sjukt kul. Förfester lite här och var och sedan utgång på galaxen. Nog är väl ändå Älvsbyn bra!
Idag har jag däremot varit rätt så trött på förmiddagen, dock förtjänat efter gårdagen. Sov nån timme mitt på dagen, gick en promenad med Emma och sedan var jag människa igen.
Ikväll har jag även hunnit med så ska det låta hemma hos Sofia med Emma. Tävling på hög nivå. Jag ska erkänna, det där med låtar.. Njae, det är inte min grej. Behöver jag säga mer?

Nu ska jag gå och lägga mig. Hoppas på att någon gång vakna frisk från detta förkylningshelvete. Idag har jag varit sjuk prick en vecka.. och det verkar inte bli bättre.. suck.


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0