Japps, still alive. Ehum. Typ...

Still sick. Men inte lika dålig som igår. Jag hade verkligen gräsligt ont i halsen igårkväll.. huvva.. Kändes som en massa spikar och sågar i min hals som levde rövare... Nae. Inte OK! Men nog är jag glad ändå!

Idag har jag gjort en liten nyttig sak i alla fall, har varit och lämnat in ansökning för sommarjobb. Så då var det klart. En liten tyngd som nu är borta från mina axlar. Sköönt...
Annars har jag sovit lite efter mina ärenden. Var helt slut alltså. Huh! Men nu känns det bättre igen. Eller så är det bara en falsk känsla efter allt kaffe och socker som jag har tryckt i mig. Hah. Lär ju märkas senare..

Om ett tag ska jag iväg och ställa i ordning för tävlingen som är imorgon i sporthallen. KOM OCH KOLLA!!!!!!!

Ikväll blir det middag från Heart to heart med Sofie och Hilda. Ska jävlat köpa det starkaste de har så jag kaanske blir friskare. Hehu.

Nu kör vi!


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0