Jävla förkylningshelvete

Ehum, vaknade inte riktigt lika tidigt idag som igår, skönt var väl andå det..
Men jag vaknade inte i tid i alla fall. Hade tvättstugan från klockan 7 i morse.. Ringde mitt alarm? -Nej. Var min telefon ens igång? -Nej. Suck... Fan. Jag hade jävlat fullt batteri då jag la åt mina ögon igår, konstigt tyckte jag, men jag tänkte att det kanske var en lycko dag.. Nae. Ajja, vaknade vid halv åtta endå, så nu håller jag på med tvätten.

förresten vet jag inte vad som har hänt de här senaste dagarna, jag har bara inte kunnat sova... Inte somna på kvällen och knappt sovit på morgon. Något känns väldigt fel. Jag brukar slockna som en klubbad säl direkt jag når kudden. Men icket! Jag läste till och med en ENGELSK VETENSKAPLIG ARTIKEL igår på kvällen för att trötta ut mig själv. Inte ens det hjälpte...


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0