Love you my dear sister!

Jag återuppstod i morse. Helt otroligt. Klockan ringde 6.00 och jag var faktiskt hyffsat pigg och steg upp på en gång. Helt otroligt. Inget bakslag har jag mött under dagen heller. Det har gått bra att jobba. Men nog känns det att jag inte är frisk än, helt otroligt hur jobbigt minsta lilla arbete kan vara.. puh!
Efter jobbet gjorde jag ett ryck och städade min läganhet, dammsugit, diskat, haft ut sängkläder och mattor på vädring. Som nytt, alltihop! Underbart.
Sitter nu med en mycket välförtjänt kopp (kanna) kaffe och njuter en stund av livet. Torkade jodgubbar, choklad, smörgås, äpple. Mmmmh!
Har blivit utmanad av Alice att svara på en jäkla lång lista med frågor. Den dyker upp under kvällen!

Hade egenligen tänkt mig att plugga lite ikväll också.. Får se hur det blir med det. Latmasken kom på besök.

Min alldeles underbara bästa syster! Visst är hon väl en skönhet?

 



Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0