Man får det man förtjänar.

Looooooooong time ago.. Men alltså. Jag har haft lite annat för mig...

Förra helgen var jag och min far upp till fjällen. Så underbart. Bara slappna av, jag tog mig ledigt från skolan några dagar. Öppnade inte böckerna, funderade inte alls på något som hade med skolan att göra. Jag bara njöt av lugnet. Tyvärr hade vi ju inte det bästa vädret. Enda dagen som var riktigt härlig var söndagen, dock 24 grader kallt på morgonen, men strålande sol och vindstilla.. Så länge det inte blåser är jag nöjd.

Sedan har jag även hunnit jobba, skriva tenta. Tror tentan gick bra, hoppas då verkligen det i alla fall, det var mig tamigfan en av de segaste kurserna jag har läst... uäh! Hoppas verkligen att jag slipper göra om den...

Helgen som just passerat tappade jag en massa värdefull sömn.. Huh, sjukt trött har jag varit. Sov middag två gånger igår och gick och la mig kvar i tio. Men nu börjar jag känna mig i fas igen..
På lördagen var vi till Umeå på tävling, åkte 6.00 från älvsbyn och var hemma igen halv ett på natten. Tävlingen gick bajs och sedan spillde jag en kaffekopp över mina byxor.. inte min dag.
På söndagen började jag jobba halv åtta, sov fyra timmar den natten, man ställde ju fram klockfan just den natten. Hade man inte kunnat välja en annan helg att göra det på? I need my sleep. Träning sedan på kvällen, vi körde på till kvart i tio. Det var en trött tjej den kvällen... det kan jag lova.. och hon var ännu tröttare igår.. huh.

Föreläsningar hela veckan. Jaop. Ny kurs. Jaop. Eller kurser..ojoj...
Nu bör jag återgå till skolan.
Bye...

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0