Part two.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Jag har åkt buss till skolan, skrivit på min rapport.. ätit lunch..

52. Var är dina föräldrar födda?
PÅ BB. ha ha...

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Kanske en uppdaterad version av firefox

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Nån kina/thai restaurang kanske.. Äter inte ute så ofta..

55. När badade du i en pool senast?
Jag har nog varit på något äventyrsbad de senaste åren.. Så kanske för något år sedan.

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Jodå! "From a Jack to a King" i nian.. Herregud säger jag bara..

57. Hur många barn vill du ha?
Kanske två..

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
det är nog techno...

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Det är ju ett tag kvar.. Men jag vet ju vad jag inte har tänkt rösta på i alla fall!

60. Vad har du för TV-kanaler?
Basutbudet på boxer.. Eller vad man nu säger..

61. Har du åkt moped någon gång?
Jodå

62. Har du busringt någon gång?
Ofc, den som säger att hon/han inte har gjort det.. ja, deras näsor växer nog just nu..

63. Har du fått felparkeringsböter?
Nae.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Ja, det skulle jag nog kunna tänka mig. Vilken upplevelse!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Jag och geografi.. Bulgarien? Turkiet?

66. Har du en egen trädgård?
Nej, men kanske jag skapar en liten egen oas på min balkong i sommar?

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
Disneys filmer.. Men specifikt vet jag inte.. Ice Age är ju rätt så kul!

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Jodå!

69. Badkar eller duschkabin?
BADKAR!

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Det var nog en film men drakar.. kan det heta draktränaren??

71. Favoritpizza?
Mamma-mia...

72. Chips eller popcorn?
Chips 

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Använder sällan läppstift..

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Ehhh... nä.

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej nej!

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin-juice! :)

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Linda, Tobbe, Emma och några fler, jag åt en liten hamburgare och en massa strips av alla andra.

78. Favoritchoklad?
Havssnäckorna som är fyllda.. Mumma!! Annars var marabous "winter edition" inte heller dålig!

79. När röstade du senast?
Sist det var val

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Det var nog i somras. Inte några egna dock..

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Oja!

82. Är du bra på matlagning?

Ibland kan jag få till det!

83. Klarar du att tanka själv?
JA!

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på
Nepp.

85. Pepsi eller Coca Cola?
Är det någon skillnad??

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Inte det... Om nu inte stålhättaskor räknas som uniform (;

87. Vad var det senaste du handlade?
En Apelsin och en Froosh

88. Har du kräkts offentligt:
Nepp

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
Den sanna kärleken.

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Hm, inte riktigt...

91. Har du ringt något betalnummer:
Jodå.

92. Kan man vara vän med sitt ex:
Klart att man kan! Man vet ju så mycket om varandra och har varit en del av varandras liv, skulle kännas konstigt att bara sluta vara vänner...

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
Mormor

94. Hade du mycket hår som liten bebis:
Ett riktigt litet troll vad jag!

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
Det som redan finns inprogramerat..

96. Vad har du i din väska:

Beror på vilken väska.. Men i handväskan har jag min börs, snabbkaffe, "låtsasfemma" till en kundvagn, pennor, snoddar, klämmor, papper, knappar, spik...

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
Borstar tändera.

98. Vad är du tacksam för idag:
Att jag börjar vara frisk.

99. Var hittade du den här listan:
Alice blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Linda, Emma, och Jessika :)


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0